30 įdomių faktų apie Gucci

Kai galvojame apie aukščiausios klasės prekės ženklus, „Gucci“ dažnai yra vienas iš pirmųjų, kurie ateina į galvą. Nors ne visi gali sau leisti nusipirkti „Gucci“ daiktų, kai kurie žmonės šį prekės ženklą laiko pagrindiniu savo drabužių spintoje. Pateikiame 30 įdomių faktų, kurių galbūt nežinote apie šį aukščiausios klasės prekės ženklą! „Gucci“ buvo įkurta Italijoje 1921 m.Guccio Gucci buvo pagrindinis kompanijos žmogus. Jis įkūrė ją Florencijoje, būdamas 40 metų.Garsusis dvigubas G logotipas reiškia „Guccio Gucci“.Nors „Gucci“ veiklą pradėjo Italijoje – šalis, žinoma dėl savo mados, stiliumi buvo įkvėpta Londone ir Anglijoje gyvenančių žmonių.Pradėjusi veiklą bendrovė gamino kokybiškus odinius bagažo daiktus. Rankinės ir portfeliai vis dar yra vieni populiariausių „Gucci“ prekių.Gucci įkvėpimo sėmėsi dirbdamas lifto operatoriumi prašmatniame Londono viešbutyje „Savoy“. Jis susitiko su tokiomis garsenybėmis kaip Winstonas Churchillis ir Marilyn Monroe, o jų aksesuarai įkvėpė jį sukurti savo prekės ženklą.Daugelis įžymybių visame pasaulyje yra šio ženklo gerbėjai, įskaitant reperį 2 Chainz, kuris garsiai pasakė: „Kai aš mirsiu, palaidok mane„ Gucci “parduotuvėje“.Tarp pirmųjų „Gucci“ gaminių buvo nuimami odiniai krepšiai balnams. Jis pardavė juos geriems raiteliams Italijoje.Nesunku išsiaiškinti, iš kur atsirado atpažįstamas „horsebit“ logotipas. Šis logotipas pirmą kartą buvo pastebėtas praėjusio amžiaus šeštajame dešimtmetyje ir nuo šiol išlieka pagrindine prekės ženklo dalimi.Pirmą kartą jis buvo matomas ant balnelių maišų, kol „Gucci“ pakeitė jį į šilko priedą ir pradėjo jį naudoti daugelyje kitų gaminių, įskaitant papuošalus ir portfelius.Iki mirties 1953 m. Guccio Gucci asmeniškai vadovavo prekės ženklui.Po jo mirties verslą perėmė jo sūnūs ir reklamavo produktus tarp Holivudo įžymybių.Populiarią „Gucci Hobo“ krepšį naudojo tokios įžymybės kaip Elizabeth Taylor.Flora buvo atspaudas, pirmą kartą matytas ant kaklaskarių, ir to specialiai paprašė Monako princesė Grace Kelly.Šaliką sukūrė vienas iš Guccio sūnų Rodolfo Gucci.GG logotipą sukūrė ne pats Gucci. Jis buvo sukurtas 1960 metais pagerbti Guccio Gucci po jo mirties.1940 -aisiais Italiją valdė diktatorius Benito Mussolini. Fašistinis režimas reiškė, kad odą dažnai buvo labai sunku įsigyti, todėl daugelis „Gucci“ gaminių buvo pagaminti iš šilko.Devintajame dešimtmetyje Gucci beveik bankrutavo po to, kai spaudoje pasirodė skandalingos Gucci šeimos istorijos.Siekdamas teigiamų pokyčių, Tomas Fordas buvo paskirtas „Gucci“ kūrybos direktoriaus pareigomis 1994 m.Buvo pranešta, kad per 5 metus pardavimai padidėjo 90%, o „Gucci“ namas buvo vertas apie 4 mlrd.Gucci „Genius Jeans“ pateko į Gineso rekordų knygą kaip brangiausia džinsų pora visame pasaulyje. 1998 metais jie buvo įvertinti 3 134 USD.Daugelis aukšto lygio dizainerių dirba kartu su „Gucci“, įskaitant Alexanderį McQueeną ir Stella McCartney.2005 m. Gucci nusprendė užmegzti partnerystę su UNICEF. Tai reiškia, kad dalis viso pelno yra paaukota organizacijai, padedant vaikams įgyti geresnį išsilavinimą ir švarų vandenį trečiojo pasaulio šalyse.„Bamboo Shopper“ yra vienas žymiausių „Gucci“ prekių, tačiau daugelis žmonių nustemba išgirdę, kaip tai įvyko. Kai oda buvo reta, dizaineriai turėjo eksperimentuoti su kitomis medžiagomis, įskaitant bambuką.Praėjus šešiasdešimt metų po to, kai „Gucci“ įkūrė verslą, bendrovė surengė pirmąjį mados pasirodymo šou. Jis buvo surengtas Florencijoje, kur viskas prasidėjo.Daugelis elementų egzistuoja daugelį metų, tačiau jie yra pertvarkomi ir reguliariai tobulinami. Pavyzdžiui, „Flora“ šalikas buvo išrastas 2015 m. „Cruise Collection“.Kūrybine direktore Frida Giannini tapo 2006 m., Kai Tomas Fordas išvyko kurti savo prekės ženklo.2015 metais kūrybinės krypties pareigas perėmė mados dizaineris Alessandro Michele. Nuo tada pardavimai išaugo 12%, o „Gucci“ dar labiau išryškėja pasaulinio lygio renginiuose, tokiuose kaip Milano mados savaitė.Tai buvo pirmasis prekės ženklas, surengęs mados šou Vestminsterio abatijoje, Londone, kuris įvyko 2017 m.„Gucci“ projekto „Chime for Change“ tikslas yra padėti jaunoms mergaitėms ir moterims ir iki šiol sėkmingai finansavo daugiau nei 200 skirtingų projektų….

This content is for Modeliai, Brendų atstovai, Dizaineriai, Prodiuseriai, Agentūros, Fotografai, Video operatoriai, Visažistai, Kirpėjai, and Stilistai members only.
Login Join Now