Modelių pasaulyje įvairovė ne visada buvo priimtinas dalykas, kadangi labai dažnai pasireikšdavo visuomenės nustatyti dvigubi standartai. Gerai žinoma jog rasė, sugebėjimai, amžius, lytis, seksualinė orientacija, retai yra pagirtinas dalykas ant podiumo. Ko dauguma nesupranta, kad vis dėlto tai nėra vien tik modelių problema. Nesvarbu ar tai vyksta už užkulisių, ar tiesiog konferencijos salėje, stoka įvairovės paliečia visus esančius mados industrijoje, nepriklausomai nuo to kokia pozicija yra užimama. Laikai keičiasi ir po truputi einame link visiškai kitokių socialinių normų, klausimas išlieka tik vienas: ar ilgai laukti pokyčiai palies ir mados industriją? Kas yra plataus profilio modelis? Modelis norintis būti pavadintu įvairiu, ar kitokiu, turi parodyti kažką kas išsiskirtų iš minios, kartu su savimi įnešti naujas idėjas, kitokią pasaulėžiūrą, parodyti kitokį įvaizdį ant podiumo bei socialiniuose tinkluose. Tai apima įvairius žmones, tuos kurie neatitinka įprasto įvaizdžio: lieso juosmens, idealiai proporcingo veido ir 1.70 (mažiausiai) ūgio “modelio “estetikos. Įvairūs modeliai yra reikalingi tam, kad reprezentuotų įvairios išvaizdos žmones. Jie padeda pakeisti požiūrį į visuomenės nustatytą standartinį grožį. Vietoj to, kad plataus profilio modeliai reprezentuotų tai kas yra pagražinta ir netikra, sunkiai pasiekiama paprastam žmogui, jie išaukština tikrąjį natūralų visų žmonių grožį. Šie modeliai sukuria atmosferą pilną pasitikėjimo savimi bei supratingumo kitų žmonių atžvilgiu. Kas gali tapti plataus profilio modeliais? Šauniausia yra tai, kad bet kas gali tapti jais. Visiškai nepriklausomai nuo to koks amžius, dydis, lytis, o galbūt iš kokios aplinkos kilęs, įvairovę palaikantys modeliai reprezentuoja visus, jų tarpe nėra tokio dalyko kaip dvigubi standartai, gebėjimas priimti save tokį koks esi su visais trūkumais, štai kas yra tikrasis gyvenimo grožis. Kodėl modelių pasaulyje yra tiek mažai įvairovės? Modelių pasaulyje visada vyravo šališkumas tam tikriems dalykams. Terminas ,,grožis’’, tapo labai iškraipytas, jis labiau reprezentuoja tam tikrą, specifinį, sugalvotą žmogaus įvaizdį, kuriame išblėsta natūralumas. Labai opi tema yra -rasės įvairovė. 2016 metais, 78 procentai modelių buvo baltos rasės. Liūdniausia yra tai, kad stereotipai tvirtai laikosi iki šių dienų. Matomi pokyčiai yra labai minimalūs. Pakeisti vieno žmogaus įpročius jau yra sunku, bet kai kalbama apie žmogų kuris valdo įmonę su šimtais tūkstančių žmonių, tai tampa dar sunkiau, o gal net neįmanoma. Ar laikai keičiasi? Deja, dėl socialinių tinklų populiarumo, žmonėms tapo žymiai lengviau išreikšti savo mintis, ne tik gyvai, bet ir įvairiuose socialiniuose tinkluose, kur yra ganėtinai sunku nepastebėti komentatorių. Visuomenė labai nori išvysti pasiekiamesnį, tikroviškesnį savo ir aplinkinių vaizdą ant raudonojo kilimo bei žurnaluose. Jie nori pamatyti tikroviškesnį grožį. Žymiai daugiau žmonių pradeda siekti pokyčių- 57% darbuotojų mano, kad jų darbovietė turėtų būti įvairesnė. Verslas turi peržengti stereotipus, kad būtų novatoriškas ir supratingas savo klientams, tuo pralenkdamas konkurenciją ir maksimaliai padidindamas darbuotojų produktyvumą. Anot „McKinsey & Company“, įvairovės pripažinimas darbo vietoje verslą veikia socialiai. Kitoks požiūris į gyvenimą bei darbuotojus gali padidinti ekonominius rodiklius net 2,2 karto dėl pelningumo ir dvigubo akcijų vertinimo. Amerikos sociologų asociacijos duomenimis, įmonės, turinčios didžiausią rasės įvairovę, vidutiniškai uždirbo beveik 15 kartų daugiau pardavimo pajamų nei tos, kurių įvairovės lygis žemesnis. Tai pagaliau pradeda atsispindėti didelėse organizacijose. Panašu, kad mados kompanija „Victoria’s Secret“ pagaliau nusileido įvairesnių modelių spaudimui. Jie atšaukė savo 2019 m. laidą po daugybės kaltinimų, susijusių su priekabiavimu ir patyčiomis ne tik dėl modelių, bet ir dėl kai kurių darbuotojų. Vis daugiau mados prekių ženklų savo reklaminėse kampanijose pradeda naudoti įvairaus tipo modelius. „H&M“ pristatė modelį, turintį dauno sindromą, daugelis prekės ženklų pasekė jų pavyzdžiu. „Marks and Spencers“ taip pat pristatė „Easy Dressing“ seriją, skirtą neįgaliems vaikams. Plataus profilio modelio savybės Plataus profilio modelio savybės labai skiriasi nuo įprasto podiumo modelių. Visų pirmą reikalavimai yra kur kas mažiau griežti; neprivalote būti tam tikro svorio, dydžio, lyties ar tautybės. Norėdami pokyčių, turėsite pasitikėti savimi. Dabartinė mados aplinka reiškia, kad įvairovės modeliui sunku būti nepaprastai sėkmingam. Tai reiškia, kad jums reikės turėti daug kruopštumo ir ryžto kovoti su dabartine situacija. Tikėkite savimi ir tuo ką darote. Visuomenės mokymas pakeisti savo mąstyseną yra ilgas procesas. Turėsite geriau suprasti įvairovę ir mokyti mases, kodėl ji tokia svarbi. Ugdyti reikia ne tik masę. Organizaciją, kuri įpratusi daryti dalykus tam tikru būdu, taip pat reikalaus pastangų išmokti, kodėl geriau turėti įvairią darbo jėgą. Gera psichologinė būklė yra taip pat stipriai svarbi kaip ir plataus profilio modeliai. Visi modeliai susiduria su tam tikra kritika (ypač socialiniuose tinkluose, kur visi turi nuomonę, kuria lengva pasidalinti), todėl svarbu mokėti nekreipti dėmesio ir neimti į širdį. Kaip tapti sėkmingu plataus profilio modeliu? Yra keli būdai, kaip tapti sėkmingu plataus profilio modeliu. Pirma, svarbu sustiprinti savo socialinių tinklų įvaizdį. Taip jūs galite pasidalinti savo gyvenimu su sekėjais ir sukurti bendraminčių grupę. Svarbu suvokti įvairovės darbo vietoje vertę ir mokėti ja pasidalinti. Norint pagerinti aplinkinių mąstyseną, reikės daug pozityvumo ir kantrybės. Kaip plataus profilio modeliai gali rasti darbą? Darbą rasti kaip plataus profilio modeliui gali būti sunkiau nei įprastiems modeliams. Norėdami pagerinti savo galimybes susirasti darbą, pasinaudokite keletu padedančių žingsnių: Turėkite puikią socialinių tinklų paskyrą. Tai leidžia potencialiems darbdaviams jus rasti (tuo pačiu suteikiant daug praktikos prieš fotoaparatą).Turėkite puikų portfolio. Parodykite savo modelio potencialą naudodamiesi profesionaliu portfolio, kurį galite parodyti būsimiems klientams.Bendraukite ir bendradarbiaukite su panašiai mąstančiais žmonėmis. Dalindamiesi turiniu abiejose platformose, pasieksite platesnę auditoriją.Kreipkitės į prekės ženklus, kurių modeliai atspindi jūsų požiūrį ir kurie jau turi platesnę pasaulėžiūrą. Jei žinote, kad prekės ženklas jau veikia su įvairiais modeliais, kreipkitės į juos, bei negaiškite laiko prekiniam ženklui, kurie dar neturi įvairovės darbe.Suraskite modelių agentūras, kurios dirba su įvairiais modeliais, ir pabandykite prisijungti prie jų. …